NASIL SATIN ALINIR
Birelin.com.tr’da alışveriş nasıl yapılır?

  1. Almak istediğiniz ürün türünü (pantolon, ceket, elbise vs.) seçin.
  2. İlgilendiğiniz ürünün detay sayfasına giderek ürünü görüntüleyin ve yaklaştırmak için fotoğraflara tıklayın, ayrıntıları, stoktaki bedenleri, ürünün kumaş bileşimini, referans kodunu ve fiyatını görün.
  3. Bir ürünü seçin ve alışveriş sepetine ekleyin. Ardından alışverişe veya sipariş verme işlemine devam edebilirsiniz.
  4. Sipariş vermek istiyorsanız alışverişinize üye olarak ya da misafir olarak devam edebilirsiniz.
  5. Bir teslimat yöntemi seçin.
  6. Bir ödeme yöntemi seçin.
  7. Siparişi onaylayın.
  8. Siparişinizi onayladıktan sonra bir e-posta alacaksınız.

GENEL BİLGİ

-Nerede online alışveriş yapabilirsiniz?
Türkiye sınırları içerisinde her ilden sipariş verilebilir.

-Göndereceğiniz ürün fotoğraftaki ürünün aynısı mı olacak?
El işçiliğinden geçecek ürünler hariç evet. Bu ürünler hazır hale geldiğinde minimum düzeyde farklılık gösterebilirler.

-Birelin’deki en son yenilikler ve indirimler hakkında e-posta yoluyla düzenli olarak bilgi almak mümkün mü?
Evet.

-Unuttuğum şifremi nasıl geri alabilirim?
Şifrenizi unutursanız, Giriş Yap kısmındaki talimatları izleyerek geri alabilirsiniz. E-posta adresinizi girin, size ne yapmanız gerektiğini belirten bir e-posta göndereceğiz.

-Alışverişimi sorunsuz tamamladığımdan nasıl emin olabilirim?
Siparişinizi tamamladığınızda, size onay e-postası gönderilir. E-posta almazsanız, müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

-Siparişimi takip edebilir miyim?
Evet, siparişinizin güncel durumunu görebilirsiniz. Bunun için hesabınızda “Kargo Takibi” bölümüne gidin. Kayıtlı değilseniz, onay e-postasındaki “Sipariş Bilgisi” bölümünde bulunan bağlantıya tıklayın.

-Siparişimdeki herhangi bir ürünü silebilir miyim?
Evet. Siparişinizi tamamlamadığınız müddetçe istemediğiniz ürünleri alışveriş sepetinizden silebilirsiniz.

-Kusurlu bir ürün gönderilirse, ne yapmalıyım?
Birelin.com.tr satın alım sonrası hizmetler de vermektedir. İstisnai şekilde, aldığınız üründe bir kusur varsa, müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

-Yanlış bir ürün gönderilirse, ne yapmalıyım?
Sipariş etmediğiniz bir ürünün yanlışlıkla size gönderilmesi durumunda, müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

ÖDEME
-Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Aşağıdaki ödeme yöntemlerini sunuyoruz: VISA, MasterCard,Tüm Banka Kartları

-Kredi kartım neden reddedilebilir?
Kredi kartınız aşağıdaki nedenlerden dolayı reddedilebilir:

  • Kartın süresi dolmuş olabilir. Kartınızın hala geçerli olduğundan emin olun.
  • Kredi limitini aşmış olabilirsiniz. İzin verilen satın alma limitini aşmadığınızdan emin olmak için bankanızla iletişim kurun.
  • Bazı bilgileri yanlış girmiş olabilirsiniz. Gerekli bölümlerin tümünü doğru şekilde doldurduğunuzdan emin olun.

-Faturama şirketimin bilgilerini dahil edebilir miyim?
Evet. Kişisel bilgilerde şirket seçeneğini tıklamanız ve gerekli vergi bilgilerini doldurmanız yeterli olacaktır.

-İnternet sayfasında kredi kartımı kullanmam güvenli mi?
Evet, veriler SSL ile şifrelenmiş olarak aktarılır. Visa ve Mastercard ile ödemelerde, yalnızca SET işlemleri (emniyetli elektronik işlemler) kabul edilir. Kartın SET sistemine dahil olduğunu doğruladıktan sonra, sistem alıcının ödemeyi yetkilendirmesini sağlamak için kartı veren banka ile iletişim kurar. Banka doğruluğu teyit ettiğinde, ödeme karttan çekilir. Aksi takdirde, sipariş iptal edilir.

-Ödemelerimi taksitli yapabilir miyim?
Evet. Ödeme yönteminiz hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen bankanızla görüşün.

-Faturama nasıl ulaşabirim?
Faturanız satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile birlikte gönderimi sağlanır

TESLİMAT

-Siparişimi nereden teslim alabilirim?
Siparişiniz belirttiğiniz bir adrese (ev, iş yeri gibi yerlere gönderilir fakat postaneye gönderilmez) gönderilebilir.

-Siparişim ne kadar sürede teslim edilir?
2-4 iş günü içinde. Pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.

İADE

-Ürünlerimi iade etmek için herhangi bir ödeme yapmam gerekir mi?
Sunduğumuz iade yöntemleri kullanıldığında Birelin.com.tr iadeleri her zaman ücretsizdir.

-Ürünü nasıl iade ederim?

Lütfen iade bölümündeki adımları izleyin. Birelin.com.tr internet sayfasına kayıtlı değilseniz, iade talep formuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Ürünler orijinal durumlarında olmalıdır ve ürünlere ait faturayı sunmanız gerekir.

Ürünün her zaman para iadesi talebinin öncesinde satın alınmış olması gerektiğini lütfen unutmayın.

-Ürünü nasıl iade etmem gerekir?
Bütün iadeler, gönderi onay e-postasından itibaren bir ay içinde yapılmalıdır.

-Geri ödemeyi nasıl alırım?
İade işlemi onaylandığında, satın alma işleminde kullandığınız ödeme yönteminin aynısı kullanılarak geri ödemeniz yapılacaktır.

-Geri ödememi ne zaman alacağım?
İade işlemi onaylandığında (ürünler mükemmel durumda ve içlerindeki etiketlere zarar gelmemiş olmalıdır), geri ödemenin birkaç gün içinde tarafınıza gönderileceğini belirten bir onay e-postası alacaksınız.

Kredi kartınıza yapılan ödemelerin daima bankanıza/finans kuruluşunuza bağlı olacağını unutmayın.

-Geri ödeme tutarı yanlışsa ne yapmam gerekir?
Müşteri hizmetleri departmanımız ile iletişime geçin, sorunu mümkün olan en hızlı şekilde çözelim.

-Para iade işlemi için hangi belgeler gereklidir?
İade hakkını kullanabilmek için aşağıdaki belgeler gereklidir:

1.             Tarafınıza e-arşiv faturası iletilmesi durumunda (Serbest Meslek Sahipleri dışında) lütfen her bir iade etmek istediğiniz ürün için iade bölümünde bulunan bilgileri giriniz (Ürünü işaretleyin, iade etmek istediğiniz adeti onaylayın ve her bir satır için toplam iade tutarını yazın) ve belgeyi imzalayın.

2.             Eğer sipariş şirket bünyesinde ya da serbest meslek sahipleri tarafından yapıldı ise e-faturanız ile birlikte şirketiniz ya da sizin adınıza hazırlanmış bir iade faturası eklemeniz gerekmektedir.

-Birelin.com.tr iade dönemi geçtikten sonra gönderilen veya bildirilen iadeleri ya da alındıkları durumda olmayan ürünlerin iadesini reddetme hakkını saklı tutar.

DEĞİŞİMLER
-Ürünlerimi değiştirebilir miyim?
İade talep et kısmını tıklayabilir ve internet sitemizden yeni bir sipariş verebilirsiniz.

TEKNOLOJİ
-Birelin internet sayfasını doğru şekilde görüntülemek için hangi internet tarayıcılarını kullanmalıyım?
Birelin internet sitesi Google Chrome 44 ve üstü, Safari 8 ve üstü, Mozilla Firefox 45 ve üstü, Microsoft Internet Explorer 11 ve üstü ile Microsoft Edge 12 ve üstü sürümlerinde görüntülemek için optimize edilmiştir.

Aşağıdaki bağlantılar yoluyla her bir tarayıcının en son sürümünü kurabilirsiniz:

  • Google Chrome
  • Safari
  • Mozilla Firefox
  • Microsoft Edge

-Hangi ekran çözünürlüğüne ihtiyacım var?
1.024 genişlik x 768 yükseklik ve üzeri.

-Birelin internet sitesinden alışveriş yapmak güvenli midir?
Evet. Alışverişlerinizin ve bilgilerinizin güvenliğini garanti altına almak üzere gerekli kaynaklara sahip olmak için gereken her şeyi yaptığımızdan, rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.